Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 12:04   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "jeg bruker opp alle pengene mine på tull, og er ikke stolt av det" ...

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Slanke meg så jeg kan hente ned alt det flotte tøyet fra før jeg ble gravid. Men jeg er litt usikker på hvordan det egentlig ser ut i forhold til hva man går med i dag

Jeg må innrømme at det driter jeg i. Hvis jeg noen gang kommer opp i min gamle favorittjeans skal jeg gå med den til den råtner. Så får det se så dumt ut det bare vil, jeg kommer uansett til å føle meg rålekker.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat