Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 17:13   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Byen er Bergen og laget er Brann!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Signerer, biter negler og har snart nådd albuene.

Jeg tar av når det er 110% sikkert.

112% her ...
Har faktisk litt angt for hva som skjer HVIS brann vinner - da kommer altfor mange folk til å gå bananas.
Men Stabæk har en teoretisk sjanse hvis de vinner alt og Brann taper alt. "Jammen Brann har jo mye bedre målforskjell" hører jeg deg si. Men hvis Brann taper 3 kamper, og Stabæk vinner 3 kamper, så skal jeg love at det gjør noe drastisk med målforskjellen. Det er enkel logikk. Jeg fatter ikke at folk kan ta seieren på forskudd. Jeg sier bare en ting: 1963. Det burde være alt man trenger for å holde bakkekontakt.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat