Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 21:29   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger input

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg har gått på BI, og signerer Glitter. De må trekke ut det de mener er mest relevant fra pensum. Og begrunne hvorfor de tar akkurat de valgene. Jeg vet ikke helt hvor lurt det er om de begynner å spørre seg rundt etter hva andre tror og mener egentlig, det er lett å bli farget av det. Det er ikke ment som kritikk altså, men jeg har sett folk tabbe seg ut med å skrive oppgaver som ikke lå tett nok opp til pensum.

Jeg signerer Bokormen tilbake!
De casene de jobber med nå er for å vise at de har fått med seg og forstått pensum så langt i semesteret. Det er derfor veldig lurt å kartlegge hva de skal ha lest, og ta utgangspunkt i det. Mange fine tips i denne tråden, men endel går faktisk utenfor pensum, videre i pensum og vil ikke vise at de faktisk har forstått oppgaven og kan bruke de modellene de skal ha lært til nå.

Googling er kjekt det, men boka hennes skal fortelle henne det hun trenger å vite om segmentering. Bør også sjekke om det står presisert i oppgaven om de skal bruke eksterne kilder, eller kun oppgavetekst og pensumbok.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat