Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-07, 09:55   #9
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?

Hm. Jeg hadde kjøpt noen møbler, og de tok jeg med meg. Men de har jeg solgt senere, stilen min endret seg litt kan en si. Jeg har fremdeles kisten min, men den står i garasjen. Ellers så finnes det vel noen små gjenstander hist og her (bl.a et krus), men det er ikke mye.

Jeg har forresten en god del esker på loftet med bøker og leker, og noe av det har jeg tatt ned til gutta. Storebror synes det er stor stas med den gamle dukken min, og etterhvert skal vi også finne frem legoen min (minstemann må bare bli litt større).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat