Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 00:03   #3
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva får du energi av og hva tapper deg?

Jeg får energi av trivsel.
Er vel egentlig ganske tilpasningsdyktig, og flink til å gjøre det beste ut av de fleste situasjoner, noe som medfører at energien stort sett er på topp. Jeg er av den formening at vi alle er vår egen lykkes smed, og derfor selv har stor innvirkning på trivsel/ energi.

Jeg synes det er tilfredsstillende når huset er ryddig og rengjort, men et rotete og skittent hus tapper meg ikke på samme måte som et ryddig hus tilfredsstiller. Jeg bare konkluderer med at det er duket for innsats til tider.

Hva tapper meg??? Kan vel egentlig ikke komme på noe i farten. Ungekrangler som ikke løses uten at voksne involveres kan selvsagt være utfordrende, men det løser seg som oftest før man havner "i kjelleren".

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat