Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-07, 14:56   #91
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du se Berlinerpoplene?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg endte med å se på likevel, jeg - og er ganske skuffa til tross for ingen forventninger. En ting er at de ikke snakka trøndersk, men jeg reagerer også mest på at Margido har en annen dialekt enn de andre brødrene. Det som ble mest feil for meg var likevel innslagene fra Erlend og Krummes leilighet - den var rett og slett ikke i nærheten av storslagen nok. Badet var jo mikroskopisk, og jeg har akkurat lest Eremittkrepsene og har beskrivelsen derfra friskt i minne (tror badet i går var omtrent på størrelse med badekaret i boka...). De andre rommene så også små og litt triste ut, slett ikke noe Erlend ville ha kunnet levd i.

Som jeg skulle skrevet det selv. Jeg hadde gledet meg til å se det flotte interiøret og ble ganske skuffet over det vi fikk se, ja. Det så både mørkt, dystert og litt småstusselig ut. Alt for ordinært, rett og slett.

Erlend-karakteren skuffet meg også litt, jeg syns han her fremsto som litt for nevrotisk, negativ og sutrende. Savner mer av den glade, fjollete væremåten, men klart - det kan jo komme mer av det senere. Krumme var dessuten litt for stor alle veier i forhold til hvordan han ser ut i mitt hode.

Til slutt må jeg også si at gamlingen fremsto som litt for "våken" og "med". Uten at jeg klarer å definere hva jeg mener med det noe særlig bedre.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat