Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-07, 19:45   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg

Jeg tror aldri jeg har brukt 6000 på en sesong for å oppgradere garderoben, men det er dyrt, ingen tvil.
Jeg synes ulltøy fra Sparkjøp er det beste, samme har jeg funnet vintersko der forrige vinter, lette og varme. De har også regntøy, utedresser og ullfleece. Samme med Bogerud, kjøpte Beaverdress der i fjor og den passer også i år. Jeg har kjøpt Leketøy-regntøy på XXL sommersalg iår, kjempebra. Sko er vanskelig, men som sagt, legg vekk fordommer om billige sko, de er ofte vel så bra. OBS, Økonomisko, Sparkjøp etc har ofte billigere og bra sko.
Nå skal sies at vi får mye hjemmestrikkede ullsokker, ull og fleece fra ivrige bestemødre og jeg har arvet så og si alt til minstemann fra eldste eller annen familie. Men jeg er ikke særlig for denne merkebevisstheten, tror ikke alltid det lønner seg. Når det gjelder luer synder jeg nok ifølge guniss, samme med votter. Eldste mister jo alle sammen, så polvotter fra H&M kjøper jeg et lager av, og har hatt et par Reflex regnvotter og et par Reimavotter som aldri har passet og som nå passer i str...(jeg kjøpte de da han var under 1 år). Vi har i tillegg en del strikkede votter, gudskjelov med streng som kan henges rundt halsen på minste, jeg får aldri rotet meg til å gjøre det selv.
Kan legge til at jeg har som regel minst to sett/par av regntøy, utedresser, gummistøvler og cherrox. Noen ganger er sett/par nr 2 som er hjemme det som er bare litt for lite fra ifjor eller arvet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 09-10-07 kl 20:09.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat