Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-07, 21:07   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til julebordlokaler/restaurant for firma

Tusen takk for alle svar.
Ja, Walmanns går nok ikke, de hadde visst vært på noe liknende ifjor med sangunderholdning og det var visst ikke helt vellykket.
Jeg har vært inne på Ekebergrestauranten, det er jo veldig fine lokaler og flotte omgivelser hvis været tillater utsikt. De hadde noe som var egnet for lukket selskap og det har jo M^3 vært på ser jeg. Og godt å høre at dere synes det er bra, for jeg har sett flere varierende anmeldelser.
Ellers har jeg sett på Bar&Restaurant på Majorstua, skal være svært god mat, det ser jo ganske så fancy ut, men med eget rom som kan lukkes av. Har sendt mail, for spørsmålet er om de kan ta over 20 i det rommet. Også sett på Statholdergaarden, de har noe som heter Krostuen for lukket selskap. Noen med erfaring? Så også på Villa Kruse på Frogner, det blir jo mer selskapslokaler, men vil vil jo gjerne være alene...Det er litt vanskelig, det skal liksom være eksklusivt med topp mat og drikke, men samtidig ikke for stivt eller for trendy til at folk blir sittende som pinner, vi har jo tross alt med partnerne våre som ikke kjenner noen.
Hvis noen vet om kule lokaler som man evnt kan ordne catering til er det også veldig interessant.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat