Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 13:24   #59
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletre - plast eller ekte?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jasså, du sørger for å holde kjempeedderkoppen velfødd og harmonisk?

Jeg har gitt opp kampen. Så lenge de holder seg på vaskerommet og i gangen så får de leve i fred for meg. Dessuten er det en ypperlig unnskyldning for at det er mannen som må ta seg av klesvasken.

Jeg traff på et digert beist for et par uker siden. Han var på vei ned i den ene skoen min. Jeg hylte bare litt. Det er tøft å bo på landet.

Og hvis de tar knekken på krypene i juletreet, så har de i det minste en liten husdyrfunksjon.

Sist redigert av Gaia : 10-10-07 kl 13:25. Årsak: Kom på praktisk side ved residente kjempeedderkopper
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat