Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 13:30   #65
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletre - plast eller ekte?

Vi har ekte juletre. Ikke har jeg sett edderkopper på treet, og uansett er jeg ikke redd edderkopper.
Det at trærne hugges ned for kun en ukes bruk tenker jeg ikke så mye over. De er jo plantet for dette formålet. Men miljømessig er vel frakt et problem. Jeg skal ha dette i bakhodet når jeg kjøper juletre til julen. Da skal jeg være bevisst på å kjøpe et juletre som kommer fra dette området og ikke for eksempel Danmark. Fremstillingen av et plasttre kan kanskje være vel så ille, jeg vet ikke?
Vel. Duten av gran hører med til jula.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat