Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 19:18   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store kakemann tråden! Jippiiii eller rett og slett pyton?Om oktober kakemenn

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det er guttungen vår også. Jeg tror forresten de kan bli et fint par, eller har du lovet henne bort allerede?

Hun har en kjæreste i barnehagen nå, men det varer nok ikke så lenge.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De kan jo ikke selge kakemenn hele året!

Kakemenn i desember!

Vel, de gjør det. Og de har gjort det hele mitt liv, iallfall, så jeg reagerer ikke på det i det hele tatt. Pepperkaker, derimot, er jul for meg. Gleder meg til bakeriene begynner å selge de stooore deilige halvmyke pepperkakene.