Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 10:08   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja? Hva synes dere om Hamlet?

Dette var første gangen jeg heiet på den slemme kongen i Hamlet. Kjekke mannen! Han spilte virkelig skjorta av alle de andre.

Det kan vel hende jeg ville satt litt mer pris på Aksel Hennie hvis jeg hadde husket brillene mine og dermed fått med meg mimikken hans, men jeg synes han var en i overkant guttaktig, snøvlete og bleik Hamlet. Ellers var det en del uvanlig fæle biroller, både Horatio, Laërtes, Rosencrantz og Guildenstern var GRUSOMME!

Men det var gøy å gå på teater, altså, og lenge siden sist! (Jeg er jo heller ikke den som har noe imot å dele ut litt sviende kritikk der jeg synes det passer. )

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 19-10-06 kl 13:29.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat