Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 10:03   #22
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdel

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg bruker nesten ikke venstre øyet mitt, og gikk på grunn av det til øyetrening. Mange av testene var slik som dette, få spiraler til å snurre utover og innover osv. Jeg tror ikke det har noe med hjernehalvdeler å gjøre men hvordan og hvor man fokuserer.

Jeg er enig i at det er tilfellet med spiraler. Men det er vel forårsaket av optiske illusjoner? Det finnes jo en rekke eksempler på bilder man kan se på forskjellige måter avhengige av fokus. I og med at dette er et eksempel på en figur som snurrer rundt sin egen akse så har jeg vanskelig for å tro at det er noe ved dette man har mulighet til å påvirke ved å "bytte" hjernehalvdel. Jeg tror derfor fortsatt at dette er programering.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat