Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 11:00   #43
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?

Me hadde pakke-kalendar i fjor, men eg fekk litt uggen følelse over heile greia.Ikkje skal det vere for dyrt. Ikkje skal det vere unyttig. 24 småting som var stor stas i sånn omtrent 15 sekundar. Me pakka inn hårpynt, sokkar, småleiker, sjokolade mm. Ho er like fornøyd med ein sjokoladebit kvar morgon, så eg trur det blir sjokoladekalendar i år, men ikkje dei 10-kroners greiene. Det smakar jo ikkje godt!

Dei får jammen nok gaver til jul. Ein sjokoladebit om dagen i dei desember månad vil ikkje ha dramatisk innhogg i min datters helse.

Ei eg budde saman med da eg var student fekk adventskalendar av mor si kvar desember. Det tykte eg var ei koseleg gåve frå mor. Ho fekk alt frå suppeposar, ein 50-lapp, togbillett heim, sokkar, kontantkort etc. Det hjalp godt på i eksamensinnnspurt og ei slunken studielommebok