Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 11:03   #138
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletre - plast eller ekte?

Før hadde jeg alltid ekte juletrær. (Selvsagt!) Hentet i skogen til foreldrene mine. Treet plukket vi ut på høsten og merket med bånd. Jeg sa alltid at aldri om jeg skulle ha plastikktre i stuen min.

Jeg måtte endre mening når vi fikk allergisk barn i huset. Jeg gråt nesten da vi skulle ut å kjøpe plastjuletre. Heldigvis var de ikke så ille som jeg hadde trodd. Vi kjøpte det dyreste og fineste vi fant. Med pynt og lys har det hendt flere ganger at vi har gjort gjester oppmerksomme på at det faktisk er et uekte juletre de beundrer.

Men jeg savner den gode følelsen av å gå på juletrejakt. Hente i skogen, bringe hjem, alt som følger med det å ha et ekte juletre.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat