Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 11:36   #46
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - hva slags adventskalender har dere?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Aktiviteter er ikke gaver men opplevelser. Og jeg føler virkelig ikke har tatt fra dem gleden, jeg føler at jeg har gitt dem noe mer. Hver sin lyst.

Nå snakker jeg om å ta fra de gleden med pakkekalenderen. I mine øyne (og mine barns øyne) vil aktiviteter også gå innunder gaver (om man kaller det gaver eller opplevelser er i mine øyne likegyldig).

Det er ikke snakk om hver sin lyst bare, men hva man har energi til. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at jeg ikke orker å gjennomføre aktiviteter hver dag. For min del gjør det ingenting om ungene får et par sokker, ei truse, en fargeblyant eller en rosinpakke i kalenderen hver dag. Opplevelser får de i adventstiden, når mamman og de selv har lyst og orker. Der er det ganske likt resten av året også.