Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 12:34   #20
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsrasisme

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hadde dere blitt like kvalme om det gjaldt utestengelse av et par med 4 afganske mynder?

Nei, det er jo ikke slik at folk med 4 afganske mynder blir utsatt for slike ting (hverdagsrasisme) i det daglige. Jeg synes dette som enkeltsak er helt OK, problemet for han det gjelder er vel mest sannsynlig at for han er det ikke en enkeltsak. Jeg har også mistet flere leiligheter pga fordelsbehandling av andre (med andeler, eller tilhørighet i borettslag), men dette er ikke noe jeg er utsatt for ofte. Eller som jeg møter i alle livets situasjoner.

Jeg synes ikke problemet er selve tingen de blir utsatt for men at det er et repeterende problem. Dråpen som får begret til å renne over osv