Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-07, 08:11   #16
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du byttet barna tilbake?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg har tenkt på dette og anser det som den største grunnen til evt. å ha byttet tilbake. Men jeg tror også at om man er åpen og ærlig med barna fra begynnelsen og de får lov til å regelmessig treffe sin biologiske familie, at slike problemer kan unngås.

Ja, det kan tenkes. Men biologiske bånd er sterke, og når det ikke er en åpenbar grunn for at de ikke kan opprettholdes så tror jeg også psykologene mener det beste er å bytte. Hvertfall så lenge barna fortsatt er små.

Det betyr ikke at jeg mener adoptivforeldre og barn ikke får den samme tilknytningen, men der ligger det et ganske annet grunnlag for at det ble løsningen for barna.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat