Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 13:30   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

De eneste som kjører sykkel hos oss, er de nest eldste fetterne til gutta - en på 15 og en på 13 år.
De har fullstendig dilla, og 15-åringen driver og trener nå, slik at han kan ta lappen for lett sykkel når han blir 16.
Begge gutta har Minsk lettsykkel. I tillegg har 15-åringen en BSA fra 50-tallet som skal pusses opp til den store gullmedaljen og brukes når han blir 18 og kan ta lappen for tung sykkel.

Svigerfar har fått dilla han og - gutta kjører på gårdsveiene der de bor...
Så nå funderer svigerfar på å selge sin elskede veteran Land Rover, for å kjøpe seg en veteran BSA istedet...

Selv drømte jeg om å ta sykkellappen den gang jeg var fri og frank og bare hadde meg selv å tenke på...
nå har jeg ikke lyst lenger.