Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-07, 13:38   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film som passer til både barn og voksne

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Noen som har tips til en film som både to jenter på 10 og 12 år og vi voksne kan like?

Jeg så en film for ikke lenge siden, som var utrolig fin. Fia og klovnen, tror jeg den het. Norsk film, om en jente som må i fosterhjem. Søt, morsom og sart.

Ellers synes jeg filmene om Tzatsiki er bra. Men kanskje Tzatsiki er yngre enn 10? Det husker jeg ikke.

Hva med Pirates of the Caribbean? Eller den nye Oliver Twist som er kommet ut på dvd? Den har jeg ikke sett selv altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat