Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 12:32   #13
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke det minste trøtt i dag, for i mens dere andre modne mødre ikke klarte å rive dere bort fra PC'en i går sovnet jeg på sofaen med det samme snuppa var i seng, klokka kan ikke ha vært halv åtte engang. Mannen vekket meg halv ti og lurte på om jeg ikke likegodt kunne legge meg, så da gjorde jeg det. Og i tillegg så slo snuppa til og sov hele natta, uten å våkne en eneste gang, og det har ikke skjedd før. Men etter at klokka hadde passert fire så sov jeg heller dårlig, av den enkle grunn av at enkelte kroppsdeler hadde vanskelig med å forstå at snuppa ikke skulle spise fire ganger i løpet av natta. Med andre ord: Skikkelig brystspreng.

Hele familien var opp før seks, så vi er en gjeng med solide a-mennesker.

Adrienne er ikke aktiv