Tråd: Oth? Tfk? Ew?
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-07, 10:01   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oth? Tfk? Ew?

Jeg ville satset på en vogn hvor du kan snu sittedelen mot deg, jeg. Vi har Phil and Ted sport, og jeg merker at minstemann ofte blir litt utilpass når han sitter foran og får alle inntrykkene midt i fleisen. Sitter han derimot bak er han veldig fornøyd. Da ser han bare ut på sidene og har ryggen til vogna som beskyttelse mot alle inntrykkene forfra. Det ville nok vært bedre for han å være vendt mot meg mens han var liten, men nå er han snart "stor", og kan nok fint sitte vendt forover (vi valgte å beholde vogna fordi det ikke var så lange turene vi tok, og brukte/bruker heller Mei Tai når vi ferdes plasser med mange mennesker og inntrykk).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat