Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-07, 13:46   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Javisst, jeg synes det er slitsomt!
Jeg synes det er mye som skal skvises inn på kort tid (alt tar lenger tid når man har barn, alt fra å ordne seg om morgenen til husarbeid og fornøyelser). Jeg skulle gjerne sovet mer. Jeg savner å ikke få ro i huset akkurat når det passer meg. Jeg er sliten av at det meste må planlegges, sliten av barnemas og sutring.

Men det er nå en gang slik at det ikke lar seg gjøre å kombinere barnløs-privilegene med det å ha barn. Og det er jo så absolutt verdt strevet, sjøl om man en og annen gang kan føle at man nesten går opp i sømmene.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat