Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-07, 19:59   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Ja. Jeg synes det er slitsomt jeg og..

Jeg har jo kun ett barn, er dog gravid nå. Men fant det slitsomt før det og.
Jeg tror det har mye med personlighet, energi og overskudd å gjøre. Og helse kanskje?

Jeg har hatt litt skranglende helse de siste åra, noe som fører til at jeg tåler lite. Og det kombinert med en unge som er høylytt, aktiv og krevende - sliter meg ut.

Men det er jo også en av grunnene til at jeg nå ER sikker på at 2 barn er nok. Jeg kjenner mine egne (våre) begrensninger, og tar følgene av det. Jeg kunne aldri sett for meg selv som 5 barnsmor.

Det har nok også noe med at jeg er ganske sosial av meg, og må være ganske mye "Gunhild" og ikke bare "mamma". Det vil si en del tid for meg selv, sosialt samvær med venner etc etc.

Men når det er sagt så er det vel ingen som gir meg så mye som Hannah heller

Forøvrig kan vi ikke skylde på tidsklemma føler jeg, vi jobber begge "dagjobber", og er stort sett hjemme innen 16 hver dag. Lite kveldsjobbing, og fri hver helg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat