Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-07, 21:08   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Jeg gjør som Mim - inkluderer og godtar at ting tar tid - da blir det ikke mas og stress, selv om vi ofte har middag til kveldsmat...

jeg er også en dårlig turmor - Husker at jeg så for meg at bikkja kom til å få maaaange turer da jeg hadde forrige permisjon, men det ble ikke noe mer enn han hadde fra før. Jeg brukte permisjonen min på å sitte på café, være hjemme, dra på babykino og sånn.

Jeg er en dårlig babymor, liker best å være mor til barn som kan snakke - men som sagt: ikke slitsomt, bare litt irriterende til tider.