Tråd: Syk unge
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-07, 23:11   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syk unge

Hun er kjempedårlig nå, har fått paralgin minor stikkpiller for å hjelpe på smertene. Diskuterte med en lege på jobben i dag og han påstod hardnakket at hun bude få penicillin fordi slike blemmer i munnen skjelden var herpes og uansett infisert av bakterier..må si jeg ble veldig skeptisk. Han skriver ut penicillin på det meste han da, mens jeg har helt motsatt holdning.
Feber på 6 døgnet nå. Heldigvis virket p. minor godt så nå sover hun for første gang på ett døgn og svetter som en gris så tempen går ned.
Hun får ikke i seg noe drikke i det heletatt, så det blir lege igjen i morgen tidlig om hun ikke tisser.
Sukk

Cora: fikk den kremen til Eivind også, men han fikk helt noia av å få den smurt på så jeg har ikke bedt om den nå. Får jo ikke røre henne.