Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 12:33   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten tanke fra meg...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes ikke det, og i alle fall ikke på unger. Barnesoldater er den eneste assosiasjonen jeg får, og det er bare for trist. At mer eller mindre voksne går i slikt er noe helt annet, synes jeg - det plager meg ikke at folk har på seg (eller ungene sine) klær jeg ikke liker, sånn estetisk sett, men akkurat den stilen med unger i kamuflasjeklær synes jeg er så fæl.

Ja, hvis du tenker barnesoldater når du ser barn i camomønstrede klær så skjønner jeg jo at det ikke faller særlig i smak. Jeg for min del tenker ikke barnesoldat i hele tatt.

Tenker du da barnesoldat om et barn har på seg rosa kamuflasjeklær også? Eller bare en lue med slikt mønster?