Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 14:06   #202
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Introvert og ekstrovert?

Er det det samme som 'stille og rolig' vs 'vill og gal'? ( Skjønner at det ikke er vill og gal, men dere skjønner hva jeg spør om.)

Samme lurte jeg på. eller kanskje passer bedre.

Jeg er overhode absoutt og definitivt ikke anlagt til å sitte på café og slarve hele dagen. No way! Jeg foretrekker aktiviteter på barnas premisser, noe jeg ikke anser cafélivet som i det hele tatt. Sjølvklart, eldstemann elsker en tur på café en gang i blant, med litt varm sjokolade og is, men that's it. :internasjonal:

Jeg foretrekker da å være hjemme hos noen, gå tur i skog og mark, eller tilbringe formiddagen i åpen barnehage. Jeg kan jo helt klart se for meg ting jeg heller vil gjøre, som jeg også gjør hvis muligheten byr seg, men jeg har altså valgt å sette to barn til verden, og da blir det min (og mannens) oppgave å gi de en grei barndom ved å legge mest mulig til rette for dem.

Sist redigert av Skremmern : 15-10-07 kl 14:11.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat