Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 14:10   #207
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Da er nok jeg en ekstrovert, mens sambo, Poden og Stesnuppa er beskjedne introverter.

Det i seg selv er slitsomt.

Jeg må revurdere...

Dette sier Skilpadda i en annen tråd:

Sitat:

Kort og forenklet fortalt beskriver MBTI dette som forskjellen på om man får tilført energi fra andre mennesker og ytre omgivelser (E), eller om man får energi gjennom alenetid (I). Introversjon er ikke det samme som sjenerthet (eller menneskefiendtlighet ), og motsatt betyr ikke det at man er ekstrovert nødvendigvis at man elsker å være midtpunkt og alltid må ha masse mennesker rundt seg. Det finnes sjenerte ekstroverte og det finnes menneskekjære og sosiale introverte, men introverte trenger generelt mer alenetid, mens ekstroverte generelt trenger mer sosial tid og kanskje en større sosial krets.

Jeg er veldig utadvendt og glad i mennesker, men jeg er så usannsynlig avhengig av alenetid at det er nok der jeg henter mesteparten av energien min fra. Tror jeg.

Jeg er altså en blanding.

Og mens Sambo er rolig, forsiktig, litt sjenert og ellers en sosial amøbe, så liker han ikke å være alene.