Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 19:12   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ammer min 7-åring!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Det som passer for noen, passer ikke for andre. Det er mitt utganspunkt.

Når jeg nå hører om en 7åring som blir ammet, så tenker jeg umiddelbart på at de behovene som et barn på 7år har fint kan dekkes på andre måter enn å la barnet få pupp. Da tenker jeg både ernæringsmessig sett og også rent omsorgsmessig.

Jeg er takknemmlige for at jeg har kunnet amme mine fem barn lenge og vel alle fem. At jeg ammet mine tvillinger i 2 år og 8md, ble for noen "upassende", men for oss var det flott. Det holdt for oss på den tiden...

Har ingenting med tråden å gjøre, men herregud for noen deilige jenter du har! Helt nydelige er de!