Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 20:54   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten tanke fra meg...

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det er jo hun med blomsterbarnbildene! Jeg ble gjort oppmerksom på bildene hennes på et forum for noen år siden. Det er det kjipeste og mest usmakelige jeg har sett i mitt liv. Alle som ga sitt besyv med i tråden (og det var ikke få), syntes bildene var aldeles nydelige. Mens jeg følte at jeg var havnet på feil klode. (Det viste seg senere at det var akkurat det jeg var.)

Har prøvd å finne dem igjen senere, uten hell, da jeg hadde glemt fotografens navn. Takk, takk.

Jeg sendte en mail til henne, dvs sekretæren, en gang for å forhøre meg om hvordan de tok bildene osv. For det ser jo unektelig ikke sunt ut for spedbarn å være oppstilt på den måten. Joda, hun brukte gjerne 3-5 dager for å få det perfekte bildet av en baby.