Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 20:59   #245
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror kanskje det kan være en ide å presisere om man bruker ordene introvert og ekstrvoert i MBTI-betydning eller i den mer almenne betydningen (der ordene oftere brukes som synonymer til innadvendt/utadvendt).

Det er vel ganske mange her inne som bruker MBTI begrepene hyppig og dermed automatisk antar at andre har terminologien like mye under huden.

Det er sant. Jeg ville sagt "innadvendt" om jeg mente den mer allmenne betydningen, og bruker bare "introvert" i den mer "fagspesifikke" betydningen, men det er jo naturligvis ikke innlysende for alle andre. :selvkritikk: