Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 22:03   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har slått opp med alle kjærestene mine idag :knegg:

Vesla på 7 år er populær blant guttene i klassen. En dag jeg skulle hente Vesla på SFO kom en gutt til meg for å lette sitt hjerte. Han var kjempeforelska i min datter

Hun har kost litt med noen gutter og jeg har sagt til henne at det er greit å være gode venner, men at hun kanskje bør vente med kjærester og sånt. Det kan du få når du blir stor. Det var en episode som gjorde at jeg følte jeg måtte ta en prat med henne.

I dag hentet jeg henne på SFO. Da kunne hun fortelle at nå hadde hun slått opp med alle kjærestene sine. Og så sa hun: Og mamma, vet du jeg husker ikke alle som er kjærestene mine så etter jeg slo opp med "Morten" og "Nils" og "Ole" så sa jeg for sikkerhets skyld fra i garderoben. Jeg måtte jo det sånn at jeg ikke glemte å slå opp med noen". Jeg spurte henne om hvorfor hun hadde slått opp, og jeg får til svar at det var fordi hun skulle vente til hun ble større...

Jeg konstanterer at det er noe som går inn

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat