Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-07, 12:32   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine naboer fra ondskapens akse ...

Ja, jeg har nemlig naboer fra overalt, nær sagt. I huset jeg bor i bor det også to familier som er fra "ondskapens akse". *sagt med skummel, mørk stemme*

Familien fra Irak kom akkurat oppom med noen nybakte daddelkaker, bare fordi de tenkte at jeg kanskje hadde lyst til å smake. Familien fra Afghanistan er mine faste gulrotkakeleverandører, de baker titt og ofte, og har medfølelse med det skrale husmoremnet som bor noen dører lenger bort, og som synes det er veldig godt med kake.

Jeg tenker "Fuck you, Bush", og nyter å bo i et fargerikt felleskap.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat