Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-07, 12:55   #12
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Introvert vs. ekstrovert og toleranse ovenfor andre

Når jeg leser alle trådene hvor introvert/ekstrovert blir diskutert, så ser jeg at mange er veldig sikre på hva de er. Er jeg den eneste her inne som er i tvil om hvorvidt jeg er mest E eller I? Jeg har aldri tatt en skikkelig test, og de forskjellige testene gir som oftest I, men av og til E.

Jeg skjønner at testene spør etter hva man vanligvis foretrekker, men jeg er jammen ikke sikker på hva som er hovedpreferansen min. Jeg kan ha dager eller uker hvor jeg helst vil være sammen med andre, for så å ha perioder hvor jeg foretrekker alene/familietid. På arbeidet liker jeg å jobbe alene, men pauser vil jeg helst ta sammen med andre.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat