Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 19:29   #85
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Jeg har også vært på Odd Molly shopping i dag. Været var så surt og sutrete og jeg så så tragisk nedsnødd ut at litt "retail therapy" var på sin plass. Kald og uggen som jeg var så falt jeg pladask for de fine ulltingene!

Først et skjerf til vinteren, for det må man jo ha. Mitt er mørkegrått.

Og fingervanter, heter det vel? De var bare så søte, mye finere irl!

Og så denne fantastiske strikkekåpen. Varm og skikkelig "kosejakke" uten slomsepreg. Brukte den senere i dag, måtte jo innvie den straks! Den var forresten utrolig fin i mørkeblått (med kamel-fargede kanter) og jeg stod lenge og vinglet - men grått passer mye bedre med resten av garderoben som jeg har prøvd å få et grått tilsnitt på iår.

Og til slutt enkle topper til å ha inni, kjøpte hvit, gråblå og denne brunfargen.

Nå er det like før jeg må bytte nick til Miss Molly... :hahahahaha:

Miss Norway er ikke aktiv