Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-07, 17:05   #26
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Introvert vs. ekstrovert og toleranse ovenfor andre

Tja. Jeg tror også det har noe med oppvekst å gjøre om man evner å forstå det motsatte av det man er selv. Jeg kan godt forstå at andre har behov for alenetid, men jeg syns også det er litt merkelig når det går på bekostning av det sosiale livet deres. På samme måte som introverte kan ha vanskelig for å forstå at en ekstrem ekstrovert gjerne vil ha mennesker rundt seg hele tiden. Jeg er ekstremt ekstrovert, mannen er moderat ekstrovert. Jeg kunne ikke hatt en introvert kjæreste, men jeg klarer helt fint å ha introverte venner. Jeg takler til og med at de ikke vil avtale noe fordi de rett og slett ikke orker.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat