Tråd: Sauen Shaun
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-07, 22:14   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sauen Shaun

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det er flere steder som har med norsk tale, men de filmene kommer gjerne litt senere en de med engelsk tale.
Hvilke steder er jeg ikke like sikker på, men gubben har lastet ned masse med norsk tale.

Spørs hvilke sider han laster ner fra, jeg har aldri funnet noe på de amerikanske og engelske torrentsidene jeg er på, naturlig nok. Norbits er en norsk torrentside, men der må man være medlem. Det finnes jo andre skandinaviske sider, feks. TTI.nu, de fleste er lukkede medlemssider.