Tråd: Sopranos
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-07, 06:26   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sopranos

Jeg synes de siste episodene har vært litt tamme. Det tok seg jo opp nå sist, da Christopher ble drept. Jeg føler jo at det bygger seg opp til noe stort, og særlig storyen med Anthony Jr. Jeg lurer på om det er han som skal felle Tony til slutt?

Er det forresten noen som kan hjelpe meg med hvem det var Tony besøkte i Las Vegas nå i siste episode? Jeg kan ikke huske å ha sett den dama før.

Jeg lurer på om det er Nrk sine sendetider som har ført til så laber interesse i Norge. De første årene sendte de serien etter kl 23 om kvelden. Det er mange som faller av da.

Jeg synes skildringen av italienerne i USA er fantastisk. Carmela og Sil er mine favoritter. Jeg er også enig med Skilpadda i at hver episode er som en film. Det er utrolig mye atmosfære i serien, jeg synes de har vært flinke til å holde på mafiastemningen gjennom alle sesongene.

Det er jo i grunn intet mindre enn en tragedie at det snart er slutt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat