Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-07, 09:36   #100
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaer

Noen ganger forsøker min datter seg på å teste grenser når hun er sammen med andre, for å se om hun kan gå litt lengre da enn når det er bare oss. Eller hun rives med at hva andre barn gjør, og finner på ting som egentlig ikke er lov. Jeg tar da ikke 5 øre for å si i fra da, selv om det er andre til stede. Det kan godt gjelde de andre barna også. Da handler det ikke om skyllebøtter av noen slag, men beskjed om at noe ikke er akseptabelt. Vi leker ikke med gardinene og drar og sliter i dem, det vet hun, og det skal besøkende barn også vite, f.eks. Samme om de får lov til å gjøre det hjemme hos dem eller ikke.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat