Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-07, 10:10   #3
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tråden for god service!

Jeg tenker mest på uventet god service. Jeg har noen jeg:

Poden ønsket seg Lego veiplater. Farmor ble sendt ut på oppdrag, men butikk etter butikk var utsolgt og i den siste butikken fikk hun beskjed om at de ikke fikk fra Lego før i 2008.
Jeg ringte Lego kundeservice for å høre om de visste om noen butikker i området som kunne tenkes å ha. De hadde ikke oversikt, men damen der synes det var så trist at Poden ikke fikk bygget sin Legoby så hun skulle se hva hun fant på lageret (i England der kundeservice er). Betaling skulle jeg ikke tanke på.
3 dager etter kommer DHL på døra med 15(!) plater Legovei!

Poden fikk en Test Tube Alien til bursdagen sin. Den skal passes godt på med søvn/våkentid og mat. Har den det bra slår hjertet og det blinker rødt. I går sluttet den å blinke og bare lyste rødt. Poden ble fra seg av bekymring - tårer i øynene, skjelvende lepper og stemme og var redd for å sove. Ville ikke at Alien skulle dø... Mor brukte flere timer på nett i går kveld for å finne ut hvor lang levetid en Alien har, og om den var død. Fant ikke ut så mye. I dag ringer mor til firmaet som distibuerer Test Tube Alien - de hadde ikke hørt om at den bare skal lyse uten å blinke og sa at med godt stell kan den leve i rundt 1/2 år. Podens Alien har levd i 255 år (= 25,5 dager). Damen jeg snakket med sender en ny Alien til Poden i dag. Vi får gjøre et nytt forsøk

Kjøpte brukt LO (Ikea) køyeseng. Den har gått ut av sortimentet til Ikea. Vel i gang med monteringen ser jeg at det mangler flere skruer. Lager oversikt over hva jeg mangler, stikker på Ikea og fyller ut skjema og får beskjed om at skruer skal komme i posten. Purret i dag (måneder etter), og jammen skal de ikke sende hele skruesettet til sengen! Ikke tror jeg det koster noe heller

Sist redigert av Beathe : 17-10-07 kl 10:38.
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat