Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her. Åpenbart. Men det var veldig oppklarende, det du skrev - takk skal du ha. (Det er ikke så lett å finne ut hvordan folk tenker annerledes hvis man ikke spør, og vanligvis vet man jo ikke hva man skal spørre om en gang, fordi man ikke kommer på at det finnes andre måter å tenke på enn den måten man tenker selv.)
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Åpenbart. Men det var veldig oppklarende, det du skrev - takk skal du ha. (Det er ikke så lett å finne ut hvordan folk tenker annerledes hvis man ikke spør, og vanligvis vet man jo ikke hva man skal spørre om en gang, fordi man ikke kommer på at det finnes andre måter å tenke på enn den måten man tenker selv.)
Definitivt. Jeg skjønner også mye mer etter å ha blitt bedre kjent med deg og Toffen. Feks en klassiker tidligere har vært: *noe skjer eller blir sagt* Mim: PANG! Introvert motpart: Hæ? Mim: Introvert motpart: Mim: ferdig med saken. To uker senere Introvert motpart: Du, det der for to uker siden...? Mim: Introvert motpart: Altså. Det der som skjedde for to uker siden? Mim: Hæ? Hva da? :ferdig med saken: Er det noe galt? Kommer du trekkende med den saken igjen? Jeg trodde vi var ferdig med det? Introvert motpart: Jo, du skjønner, og så ble jeg veldig lei meg, og så fikk jeg ikke sagt det jeg ville si... Mim: