Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her. Definitivt. Jeg skjønner også mye mer etter å ha blitt bedre kjent med deg og Toffen. Feks en klassiker tidligere har vært: *noe skjer eller blir sagt* Mim: PANG! Introvert motpart: Hæ? Mim: Introvert motpart: Mim: ferdig med saken. To uker senere Introvert motpart: Du, det der for to uker siden...? Mim: Introvert motpart: Altså. Det der som skjedde for to uker siden? Mim: Hæ? Hva da? :ferdig med saken: Er det noe galt? Kommer du trekkende med den saken igjen? Jeg trodde vi var ferdig med det? Introvert motpart: Jo, du skjønner, og så ble jeg veldig lei meg, og så fikk jeg ikke sagt det jeg ville si... Mim:
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Definitivt. Jeg skjønner også mye mer etter å ha blitt bedre kjent med deg og Toffen. Feks en klassiker tidligere har vært: *noe skjer eller blir sagt* Mim: PANG! Introvert motpart: Hæ? Mim: Introvert motpart: Mim: ferdig med saken. To uker senere Introvert motpart: Du, det der for to uker siden...? Mim: Introvert motpart: Altså. Det der som skjedde for to uker siden? Mim: Hæ? Hva da? :ferdig med saken: Er det noe galt? Kommer du trekkende med den saken igjen? Jeg trodde vi var ferdig med det? Introvert motpart: Jo, du skjønner, og så ble jeg veldig lei meg, og så fikk jeg ikke sagt det jeg ville si... Mim: