Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-07, 10:14   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund i huset på Julaften

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er vel bare å si fra til dem at dere opplever dette som problematisk og at du ønsker at hunden skal irettesettes eller fjernes ved slik oppførsel?

Problemet er at det var bare min tilkommende svigerinne som var der mens alt dette skjedde. Hun kjenner jeg ikke videre godt og hun er av den noe sjenerte, stille typen.
Og ettersom jeg ikke er vant til hunder er det greit å vite hvordan folk med hunder ser på dette før jeg tar det opp med dem.
Det er ikke så hyggelig hvis de ender opp dødlig fornærmet heller. Jeg ønsker jo å opprettholde en grei tone med dem i fremtiden også.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat