Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 20:57   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting du aldri har lurt på ...

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg bruker å spørre meg selv hvor ofte jeg har blitt syk av å utsettes for disse bakteriebombene som restaurantmat, håndtørkere og andre ting. Så lenge svaret er "aldri" fortsetter jeg med god samvittighet

Jeg har forresten ikke så store problemer med kakerlakker. Blodigler derimot, er det ekleste tropiske vesnet jeg vet Fortell meg noe jeg ikke har lurt på om blodigler da!

Jeg liker egentlig å vite sånne FAKTA. Altså hvor bakteriene FAKTISK finnes og hvor mange. Et av de reneste stedene i huset er jo doringen - glatt, kald og i plastikk som den er. Kjøkkenvasken inneholder som oftest mye mer bakterier. For ikke å snakke om kjøkkenkluten. Verste stedet i huset. Og selv om det kanskje fyker noen bakterier ut av toalettet når man spyler ned med lokket oppe, så lander de stort sett på tørre overflater og stryker med.

Men jeg er enig: Hva blir man faktisk syk av? Egentlig ikke så mye.