Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-07, 13:32   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Treningsinstruktører må passe munnen sin! (VG)

Viktig budskap og godt skrevet.

Der jeg trenger føler jeg forsåvid at instruktørene er ganske flinke på dette området, men skal nok ikke se bort ifra kommentarer ang. ribba.

Min favorittinstruktør er ei krutttønne både fysisk og verbalt, hun er trillrund, utrolig spenstig og er vanvittig insiprerene å trene med. Hun ville aldri i verden ha lirt av seg kommentarer om bikinisesong eller juleflesk !
Derimot er hun nøye med å si at vi skal spise noe rett etter trening gjerne kjøpe oss en frukt på vei ut om vi ikke har mat med. Slike folk er det god at finnes ute i senterverdenen.

Som Kaskis sier er det jo også alltid noen helt fremme, i 40 kg klassen som jobber dobbelt så hardt som de skal på alle timer. Tror juleribbe og sixpack kommentaren er enda skumlere for disse enn for oss med noen kg for mye lenger bak i salen.