Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-07, 14:07   #4
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på barnevakt?

Hun yngste er svært ivrig på å få sitte barnevakt, så jeg ergrer meg litt over at jeg ikke er flinkere til å hyre henne som trillepike eller lekepass til hverdags - når vi ikke absolutt trenger pass, men kunne tenke oss litt avlasting for å komme rundt med hverdagens mas og strev. (Har ingen besteforeldre her som låner barna til hverdags). Hun kommer ikke akkurat på døra og spør, men sender stadig tekstmeldinger om vi trenger barnevakt. Tror T betrakter henne som ei god venninne... Han er ihvertfall kjapp med å vinke hadet til meg når hun kommer.

Takker for alle svar. Det er vanskelig å sette noen fast mal, fordi kveldene er forskjellige. Noen ganger helg, andre ganger midt i uka. Det mest faste/normale er pass mellom 17.30-21.00 - det er jo ganske lenge.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat