Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-07, 11:25   #17
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feirer dere halloween?

Alt som har et snev av fest og moro tar vi imot med åpne armer Faren min har spøkt med at vi burde bli katolikker, fordi de har så mange høytider. Jeg synes det er koselig å arrangere sammenkomster, og slik har de andre i familien min det også.

Så når niesen og nevøen vår ville feire dette for noen år tilbake, så lagde vi spøkelsesfest her. Skummelt rebusløp ned i kjelleren, og alle måtte selvsagt kle seg ut.

Etter hvert har bestemor og bestefar arrangert denne festen, og alle barnebarna overnatter på rekke og rad hjemme hos dem etterpå. Litt skummelt, men fryktelig stas med lommelykter osv.

Lillesøster er jo til og med født på Halloween, så vi ville jo uansett feiret dagen. I år har vi selskapet hennes dagen etter halloween, men etter hvert blir nok dette tema for selskapet hvis hun vil.

Barna har de to siste årene gått trick or treat, men jeg har inntrykk av at det absolutt ikke er hovedfokuset, men rett og slett festen og det at vi voksne er med på moroa. Vi har også laget den regelen at man ikke ringer på dører der det er mørkt, og at man går videre hvis ingen åpner. Eggkasting og skit har jo ikke noe med denne tradisjonen å gjøre.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat