Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-07, 15:21   #100
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i Oslo

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje vi skal begynne med konspirasjonsteoriene? GE som oppdaget parasitten driver jo med vannrensing blant annet. Eierandeler i Carlsberg har de også tror jeg. :konspirere-konspirere:

Jeg elsker gode konspirasjonsteorier.

Og når det kommer til pressen så hadde jo en slik vinkling vært mye mer spennende enn bilder av døde grevlinger som flyter rundt i høydebasseng.
Æsj Jeg synes også det er leit at de tar så lett på dette med drikkevann!

Jentene er bedre i dag, vi har ikke vært hos legen, bare ringt, for alle tilfeller skal registreres. Om vi noensinne får vite om det er vanlig omgangssyke eller smitte av noe slag vet jeg ikke. Men hvis de ikke er helt bra over helgen skal vi inn å ta prøver.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat