Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-07, 08:10   #22
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bygger dere image gjennom barna?

Jeg sa meg delvis enig. Det er ingen tvil om at det at datteren min aldri går i rosa er fordi jeg er uenig med butikkenes krav om at jenter skal gå i rosa. Det ble noe av det samme med storebror. Hvorfor skulle han bli påtvunget blått? Så dermed ble det en del Katvig-klær. Ikke fordi det er kult, men fordi de lager spennende fargekombinasjoner. Samtidig har jeg etterhvert lært å kle lillesøster i kjole fra tid til annen, noe som ikke gjenspeiler meg og hva jeg står for.

Så det kan nok sies at jeg fremhever barnas individualitet, noe som avspeiler meg og mannen min.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat